script type="text/javascript"> Width =1000; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =2000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =25; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

~ dagarna går sakta ~

jag har inte och kommer nog inte göra några inlägg denna veckan.
för det enda jag gör under denna veckan är gå i skolan gå hem och göra ingenting.
eftersom jag har utegångs förbud.
denna veckan har vi inga läxor, känns ju inte lönt att gå i skolan denna veckan precis.
men idag fick vi håltimme i typ 1 timme, så jag och henny stack hem till mig och kollade julkalendern. för henny hade missat de denna morgonen och det är absolut inget man missar ! :o
fick oxå reda på att jag får IG på mitt religons prov, men det visste jag redan och det gör mig inget för det är bara rätt. annars har jag inte fått IG i något annat vad jag vet än så länge. men jag får inte mina betyg förren efter lovet börjat någon  gång, för jag ska inte va med på skolavslutningen, lite synd faktiskt. jag ska istället tillbringa dagen på sjukhuset och operera bort lite av mitt läpp band, det låter väl mysigt ?... det tycker jag iaf :o
så jag kommer va bedövad i min mun och typ fått någon dricka så jag blir lite borta, vi får se hur den dagen kommer gå för mig.
men nu ska jag nana kudden imorgon blir det ännu en tråkig dag. gud vad positiv jag låter!
puss och kram skumbanan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0