script type="text/javascript"> Width =1000; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =2000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =25; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

~ sjukhuset ~

hejsan !
min dator har fått virus så jag vet inte när jag kan andvända den igen. det suger ju inte lite.
idag var jag på sjukhuset, först var jag riktigt nervös när jag väntade på att få komma in, till slut när jag fick komma in så fick jag lugnande så jag blev lite yr så fick jag vänta i en halvtimme sen fick jag bedövnings spruta i munnen. när jag sen skulle gå till operations rummet fick doktorn fick hålla i mig för jag höll på att ramla då hade jag slutade vara nervös. alla hade på sig såna gröna kläder jag fick ha på mig sån mössa och skor, så täckte dom över hela mig förutom min mun såklart. så låg jag och lyssnade på musik. det gjorde inte ont man kände bara någon som var där och rotade. dom sydde oxå så det känns ganska konstigt, så nu har jag lite svårt att le och skratta, hehe.
kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0