script type="text/javascript"> Width =1000; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =2000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =25; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

~ blablabla ~

här sitter jag och funderar på om jag ska ta och packa lite till eller gå och lägga mig..hmm..ett mycket svårt val !
jag är ganska så över tröt om man säger så..
ska ju upp om 3 timmar igen, sen ska man sitta i bilen i ca 7 timmar , helt sjukt.
och det sjukaste är att jag gillar de, att sitta i bilen i 7 timmar och bara göra ingenting.
haha, lite sjukt får jag erkänna !
men det ska bli super mysigt att komma upp, slippa allt här ett litet tag och bara ta det lugnt och chilla i skidbackarna, hehe.  fast jag gillar inte att åka skidor särskilt mycket, man bara fryser.
jag sitter dock gärna inne på ett varmt mysigt café, mycket härligare !
och imorgon är det ett HELT NYTT ÅR, wiiiee !
det är sjukt vad tiden går fort, snart är jag 95 och sitter i rullstol !!!
nej men nu bara babblar jag, nu ska jag sluta snacka och ta och packa mig en väska och sedan dra täcket över huvudet och slumra in.
godnatt sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0