script type="text/javascript"> Width =1000; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =2000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =25; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

~ bästa kvällen ever ~



fredagen blev sjukt bäst !
efter skolan stack jag hem en stund, sen kom agnes mitt lilla hjärta (y)
så stack vi ner på stan och piercade min navel (kommer bild sen)
jag trodde det skulle göra mycket mer ont än vad det gjorde.
agnes som tittade på när hon tryckte nålen genom navlen höll på att dö, hehe
sen körde vi hem till tilda, jag och ebba lagade tacos, riktigt lyckat !
agnes rullade runt i snön , såg sjukt kallt ut !
resten av kvällen hade jag så jävla roligt !
vi äger på att sjunga singstar och horton filmen är bara bäst !
på natten så sov ebba i sitt soffan, henny och tilda i sängen och agnes och jag på golvet (a)
mysigare kan det inte bli liksom !
nu sitter jag hemma och är sjukt tröt.
men ikväll hoppas jag det blir lika roligt !
kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0