script type="text/javascript"> Width =1000; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =2000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =25; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

~ tilda min helg homie ~

idag kom tilda, som vanligt.
först satt vi och lyssna på musik och jag städade, sån flitig flicka jag är, hehe.
sen stack vi till albin och träffade han och collin, vi satt och snackade mest.
sen stack vi hem igen och åt sen har vi tittat på film som vanligt oxå.
nu har tilda gått hem så nu ska jag duscha igen gjorde det i morse oxå men jag känner för att göra det igen, sjukt häärligt !
sen blir det att sova tror jag, ska lägga mig tidigt idag tänkte jag, jag är en aning seeg !
imorgon blir det till tandläkaren och sätta in gummiringar inför tandställningen som kommer in nästnästa måndag *snyft* jag vill inte ha tandställning men jag vill verkligen få bort mitt gles mella tänderna och göra dom rakare.
bara det att jag måste ha den i 2-3 år !
men nu ska jag ta och dö.. nej men jag ska duscha nu. puss ♥
det är gummiringar i någons tänder.
awe, hur gullig är inte denna katten !
den verkar inte precis gilla att duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0